Monday morning...

Helgen har varit väldigt trevlig! I fredags var tanken vårfest, men efter träning och middag kollapsade jag i soffan.. Det var rätt gött faktiskt. Lördagen så var det shopping och förfest på Parkveien. Sen skulle vi till Nichol and son men jag och Fiffi hamnade på Garage istället. Där vi trodde att Paulis höll hus, men det visade sig att så inte var fallet alls så efter en öl så gick vi och åt Falafel.. Vaknade 13:45 igår och sprang iväg på Pilates med Mikaela, träning på en söndag alltså! Sen fick jag besök av Anna-Sofie och Millan på kvällen.

Nu sitter jag på jobbet med halsont och fryser väldigt, inge kul alls... Imorgon blir det i alla fall tv-inspelening med Maria Mena och Melissa Horn med Josse som sällskap!

Kommentarer
Postat av: josefin

kom igen nu maria. du va ju så duktig där med uppdatering i två dagar.. =)

2010-05-05 @ 08:50:26
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0