Halsmandelsoperation..

Nu är den alltså gjord, men långt ifrån över tydligtvis. Första två dagarna gick fint. Sov mest och hög på morfin, men när detta släppte, AJ säger jag bara. Sen i onsdags kl 16 har jag bara ätit glass, ska tydligen vara glad att jag kan äta överhuvud taget. Men jag vill ha mat, varm och god riktig mat!  Det kommer ju inte att hända, får istället välja på en piggelin eller en vaniljstång, TUSEN TAKK! Alla som har tagit bort halsmandlarna säger ju att det ska göra så här ont, men att det är värt det efter. Bitter javisst, men just nu gör det bara för jävla ont!

Kommentarer
Postat av: josefin

hur känner du dig schmuuulan? tänk om du ändå legat här och ätit din glass istället. då hade vi kunnat gör de tillsammans för ja har också varit hemma från jobb.. eeeeh..

2009-06-17 @ 08:49:24
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: josefin

hur går de för dig? va sänger doktorn? kan du komma hem snart? de är massa sol så ja vill hänga juh!! puss på dig!

2009-06-24 @ 09:24:03
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0