Uttråkad...

Ingenting händer just nu, vare sig i mitt liv eller på jobbfronten. I tillägg ska jag sitta här och glo ut på det gråa vädret till klockan 17 idag! Det är höst det känns i luften, det är liksom inte kvavt varmt och regningt längre utan bara kallt. Att jag har börjat använda min höstjacka innan juli ens är slut är ju helt stört. Tydligen så har det inte regnat så här mycket i juli på 50 år... Jag börjar tappa tron på värmeböljan som jag var säker på skulle komma i Augusti, känns väldigt avlägset! Förhoppningsvis får jag sommar i september iaf..

Klockan sex imorgon bitti ska jag vara pigg och helst på bra morgonhumör, för då minsann kommer finbesöket!  Nu ska jag ägna sista timman på jobbet åt just det ja ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0