Finally weekend

Kvällen igår blev väldigt trevlig! Vi började på Ryes med en Mojito och några öl. Sen gick jag och Tilde över till Cafe Sør, kändes nästan som förra sommaren.. Jag var trots väldigt trevligt sällskap hemma vid 23:30 tiden! Myckert tack vare att Tilde skulle köra bil nu på morgon hem till Ljusdal och sitt Norrland. Det var nog tur, öl var liksom extra gott igår...

Underbara fredag igen,
jag jobbar så snabbt jag kan då jag ska dra ifrån jobbet så tidigt som möjligt! Fredagsutgång och vegetarisk lasagne väntar runt hörnet, så nu back to work!


Kommentarer
Postat av: josefin

aaaah glass är så gott! vart ska ni/du ikväll då?

2009-07-24 @ 14:02:11
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0