Halva veckan avklarad

      

Jag och Tilde var kulturella i Mexico City, gick på Frida Kahlos museum trots lång kö. Det bästa med museum är att pilla på saker trots att man inte får. Jag vet sjukt barnsligt men jag kan liksom inte låta bli! På måndag kommer hon hit, det blir så gøy.

Igår kväll var jag hemma hos Lina, inte alls kul att hon ska fly Oslo om en vecka och den här gången har hon inte ens vettet att återvända. Jag hoppas inerligt att hon kommer in i Göteborg så att vi kan återförenas nästa år! Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting alls. Efter idag är det ju i princip helg!

Kommentarer
Postat av: josefin

vadå, vad är de som har hänt?

2009-07-16 @ 10:51:23
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0