Det känns bra!

Då ær det betsamt! Jag får vara ledig hela september och samtidgt førlanger de också mitt kontrakt på jobbet. Ferie och ej arbetsløs nar jag kommer hem kanns bra... Detta betyder alltså att jag inte ar klar med Oslo efter detta heller. Ingen skrall dar! Men ny lagenhet blir det iaf!

Ska bli sjukt kul att se mera av Europa faktiskt, jag har en halvplan skissad i huvudet på vart jag vill åka men den kommer med størsta sakerhet att andras, och det ar ju helt OK! Amsterdam, Paris, Italien och Oktoberfesten i Munchien kanns ganska spikat dock. Men som sagt planer kan andras...

Nu ar det 8 minuter kvar tills jag antligen får logga mej av och ha helg! Fest, fotboll och sova står på schemat.. Nastan så jag vill att det ska regna så jag slipper få dåligt samvete om jag sover før lange, men bara nastan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0