Nu är tiden knapp..

Om två veckor är jag redan borta och säkert på väg mot Paris eller något sådant. Inann dess ska jag dock hinna med 1 miljon grejer:

  • Jag ska flyttstäda.
  • Dela upp massa saker i lägenheten. Detta kommer bli århundrades projekt, att komma överens är kanske inte det vi är bäst på på Søndregata 8.
  • Sprida ut lite möbler och mina kläder på olika ställen i Oslo, utan hjälp av bil.
  • Hinna säga både hej och hej då till mina vänner.
  • Flytta mina saker till Marleny där jag ska bo sista veckan.
  • Packa för hemgång och sitta på ett tåg i sex timmar, kommer om en månads tid att älska tåg.
  • Väl hemma har jag 24 timmar på mig att umgås, hinna med alla inköp och ta mig ner till Skåne eller Köpenhamn.
  • Jag skall dessutom packa min väska till resan, fällde nästan en tår igår när jag insåg att jag verkligen inte kommer att kunna ta med mej alla mina bästa kläder.

Nämde jag att jag måste jobba också va?? Ïdag ska jag i alla fall träffa Sara, hundra år sedan så det blir trevligt! Sedan ska jag ta mej över till Marleny för onsdagsmys eller eventuellt kannor med öl på Cafè Sør. Nu ska jag eventuellt försöka jobba lite smått..



Kommentarer
Postat av: josefin

du vet vart de onda satt i alla fall.. mer information lämnar ja inte ut på internet utan de får du när vi ses.. ;P puss

2009-08-27 @ 12:20:49
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0