Long time no see....

Ska ta tag i detta nu. Får bli mitt 25 års löfte att börja blogga lite igen.. 25 år btw, när f*n hände det? Men åldern är ju bara en siffra, jo men visst... Så att min legitimation snart kan intyga att jag är så gammal, betyder ingenting, eller?

Friday och bollefrukost idag, sjuk stress på jobbet (det verkar väl inte så just nu men det ÄR sant). Fick Peppes pizza till lunch så gymet får nog en påhälsning av mig trots allt idag! Haha.. Helledig hela helgen! Wiii jag gillart, då hoppas jag bara på vackert väder! Ryktas om ett par olika fester i helgen, tror faktiskt Vinmonopolet också får en påhälsning idag...

Tror väl knappast att någon kikar in här längre men ändå. Jag är sämst på att blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0